Samstag, 19. Januar 2008

Parodijos

Ir taip jau yra-
Tokia mūsų dalia:
Norėjome gert, ir nebuvo gana…
***
Nepabuvęs gėrėjėliu, nepabuvęs gėrėjėliu
Nesuprasi gyvenimėlio…
***
Du berneliai, du berneliai
Baltus arklius vaikės,
Dvi mergelės, dvi mergelės
Užkandėle ruošė…
***
Išdalinau savo liūdesį, nerimą
Į taureles, į taureles
Šimtuose praeities dienų…
***
Pelėsiais ir kerpėm apaugom aukštai,
Gerdami dienas ir naktis…
***
Ir taip jau yra,-tokia mūsų dalia,
Išsiblaivė galva, noro gert nebėra…
***
Atskrend « sakalėlis »,
Imetęs burnelę,
Išskleide « sparnelius »,-
Nelaiko kojelės…
***
O, svajokli, mano mielas svajokli,
Gert mokėt-tai ne tau, tai ne tau…
***
Lietus Lietuvoj-
Ir šnapsas galvoj…
***
Šalia kelio karčema…
Bet manęs ten nebėra…
***
Išgalvojau saulę, išgalvojau lietų,
Ir kai ką daugiau…
Kada prisigėrus,
Dar balti arkliai atbėga,-
Ir gyvent smagiau…
***
Mažam kambarėly
Bonkelę darau,
Mažam kambarėly
Dienose pasiklydau…
***
Ir nubėgi tu
Lyjančia gatve,
Greičiau pas bobutę,
Nes plyšta galva…
***
Karti karti degtinė karti,
Kuo gersi daugiau, tuo taps ji saldyn,
O tu eisi kvailyn…
***
Mano batai buvo du,
Vienas dingo, nerandu.
Ir su vienu bateliu
Pas bobutę šlepsenu…
***
Siųsk sišsk taurelę,
Siųsk į vieną pusę…
***
Skinsiu raudoną rožę,
Ir atnešiu
tau kas rytą dovanų,
Jeigu visada įpilsi,-
Gausi tu kalną pažadų…
***
Stok ant akmenėlio,
Nulipki nuo arklelio…
***
Žemė kėlė žolę,
Žolė kėlė rasą,
Rasa kėlė galvą,
Galva kojų nekėlė…
***
Saulutė patekėjo,
Mėnulis nusileido,
Šnapsas galvelę skėlė,
Gėrus visą naktelę…
***
Pragėriau galvelę,
Ir kam man jos reik,
Pavasarį prie butelio sėdau,
Kol išgėriau, krito jau sniegas…
***
Lineli, lineli, laikas tau žydėti,
Žmogeli , žmogeli,
Laiks taurelę padėti…
***
Ir kam gi tu pabeldei
Į mano margą klėtį,
Kam gundei, kam viliojai,
Prakeiktas butelėli…
***
Tolumoje laužo liepsnos
Susilieja žvaigždėtam danguj,
Bambalys tuštėte tuštėja
Ir kablys jau lipa kaklu…
***
Aš nuskinsiu dieną,naują puikią dieną,
Kai neberagausiu ugninio vandens…
***
Tu numegzk man ,mama,kelią,
Tik jau naują, ir be butelių…
***
Aš viską oi viską
Pamiršęs buvau,
Kai vien butelaitį
Ant stalo mačiau…
***
Mama,esi tu moteris,
Ir vaikų tu neteisi,
Viską suprasi, AVE-VITA,
Ir mums atleisi…
***
/Ašara/

Keine Kommentare: