Sonntag, 26. April 2009

Alkoholinis jumoras

Tėti, aš noriu bulkutės!!!
- Aš irgi noriu bulkutės, bet pinigų užtenka tik ant degtinės.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vakaras.
Už lango ilgesingai leidžiasi raudona saulė.
Žmona svajingai kreipiasi į savo vyrą:
- Taip norėčiau ko nors šviesaus, gero…
Vyras:
- Alaus gersi?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Žodžiu, geria alkoholikai.
Geria, geria tik staiga šalia jų skraidanti lėkštė nusileido ir ufonautas išlipo. Jis prieina prie chronių ir sako:
-Aš - Tarantulas!
Na, vienas alkoholikas atsisuko, pasižiūrėjo ir sako kitam:
-Ipilk Tarantului.
Po kiek laiko vėl ufonautas sako:
-Aš - Tarantulas!!
Na, chronius vėl savo draugui sako:
- Ipilk Tarantului.
Vėl po kiek laiko ufonautas sako:
-Aš - Tarantulas. Aš gi iš kitos planetos atskridau !!!!
Chronius pasižiūri į draugą ir sako:
-Daugiau Tarantului nebepilk...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Jeigu jau gerti, tai gerti!" - tarė skandinti nešamas kačiukas.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aš neliūdnas. Aš blaivas...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Studentavimas:
Pirmadienis. "Norisi valgyti."
Antradienis. "Norisi valgyti."
Trečiadienis. "Norisi valgyti."
Ketvirtadienis. "Norisi valgyti."
Penktadienis. "Gavau stipendiją!"
Sekmadienis. "Nieko neatsimenu."
Pirmadienis. "Norisi valgyti."

Keine Kommentare: